Una idea original=una gran campanya

Avui llegint articles per internet sobre el posicionament als cercadors i com potenciar un producte a través de xarxes socials he topat amb una història que segurament molts ja coneixíeu però que a mi m’ha deixat ben sorpresa. És el cas de Will it Blend? .

Blendtec és una empresa nordamericana que fabrica batedores. Doncs resulta que el seu fundador, Tom Dickson, tenia una afició si més no curiosa: provar al límit els seus productes. Aquesta afició el portava a intentar batre de tot…Un bon dia el director de marqueting de la compayia el va gravar en vídeo destruint tot tipus de coses amb la batedora.

El seu èxit a Youtube va ser immediat. Tom Dickson és molt famós, ha continuat publicant vídeos que s’han convertit en un fenomen a la xarxa. Han destruït tot tipus de productes i fins i tot un iphone i un ipad, pilotes de golf, un pot d’old spice, el què volgueu…Quan van destruir l’ipad van subhastar les seves restes a E-Bay!! . A través de la seva plana Will it Blend? els usuaris poden fer peticions perquè Tom Dickson destrueixi els objectes que ells proposen. El cas és que ha estat un gran èxit, no només pel més de 100 milions de visites a youtube, sinó que ha multiplicat per 5 les vendes de la batedora. Una campanya de viralitat absolutament centrada en el producte, amb humor, seguiment i comunitat. Un exemple sens dubte per aquells que explorem les possibilitats infinites de les xarxes socials.

Us deixo l’exemple de l’Ipad perquè és realment sorprenent:

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s